Ferreira, L.M.S., Bandini, C.S.M., Bandini, H.H.M., & de Souza, D.G. (2016). O uso de Sistema de Frequência Modulada no ensino de leitura para crianças com deficiência auditiva. Acta Comportamentalia, 24(4), 487-508.
Galesi, F.L., Ayanwuyi, L.O., Mijares, M.G., Cippitelli, A., Cannella, N., Ciccocioppo, R., & Ubaldi, M. (2016). Role of hypothalamic-pituitary-adrenal axis and corticotropin- releasing factor stress system on cue-induced relapse to alcohol seeking. European Journal of Pharmacology, 788, 84-89. https://doi.org/10.1016/j.ejphar.2016.06.020
Hanna, E.S., & Vasconcelos, L.A. (2016). Obituary: Lincoln da Silva Gimenes. Psychology & Neuroscience, 9(4), 490-492. http://dx.doi.org/10.1037/pne0000070
Monteiro, P.C.M., & Barros, R.S. (2016). Emergence of auditory-visual relations via equivalence class formation in children diagnosed with autism. The Psychological Record, 66(4), 563-571. https://doi.org/10.1007/s40732-016-0192-1
Oliveira, T.P., & Jesus, J.C. (2016). Análise de sistema de comunicação alternativa no ensino de requisitar por autistas. Psicologia da Educação, 42, 23-33. http://dx.doi.org/10.5935/2175-3520.20150022
Tenorio, A.C., Brino, A.L.F., & Assis, G.J.A. (2016). Emergência de controle condicional sobre a construção de sentenças em crianças. Acta Comportamentalia, 24(4), 339-418.
Vernucio, R., & Debert, P. (2016). Computational simulation of equivalence class formation using the go/no-go procedure with compound stimuli. The Psychological Record, 66(3), 439-449. https://doi.org/10.1007/s40732-016-0184-1